trött!

idag är jag extremt trött-__-
Gick upp tidigt för att ringa sjukgymnasten, men deras telefontider är ju inte direkt de passande tiderna..13-14. Oftast så brukar det vara mellan 8-10 men men  VIssa är mindre smarta(:
Jag är iallafall sjukskriven igen, det är inte så bra, men men jag har ju ont och så, bättre att jag försöker underlätta smärtan än att jag är på jobbet och får bara mer och mer ont.
Nu när jag ringer till sjukgymnasten så är det bara upptaget-__- kul..
det är väl bara att ringa tills man får svar.

Tänkte iallafall försöka tvätta och städa lite idag, det börjar se ut som en svinstia är hemma, känns inte som jag gör något annat än att städa nu för tiden, det blir så skitigt fort, men jag har ju hund,katt, alex  och Fredrik här hemma så det är nog inte så kontigt.

Svarar inte sjukgymnasten så ska jag möta Alex nere i stan för att gå till banken senare under dagen så vi får se hur det går.

SERIÖST! det är fortfarande upptaget, hur fan i helvete ska man kunna få en tid om det ska vara upptaget hela jävla tiden... 

Aja jag orkar fan inte sitta och skriva och bara klaga så tänkte höja musiken på top och sedan börja plocka lite smått och gott..


See u laters,
PUSS/JEnte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0