hmm^^

Usch..
Idag har jag en sådan dag som jag är extremt trött, kan dock bero på min förskylning som jag har, men känner mig ändå inte jätte förskyld, är nog bara jag som är cp ^^

Imorgon får jag veta;) höhö kan bli spännande^^ nää faktiskt inte, blir lättare att inreda och köpa saker till bara ^^

Om exakt 2 veckor så har jag en Alexander sittandes i knät på mig för att han kommer vara livrädd för att gå till praktiken, höhö det kommer nog gå bra för honom men jag förstår honom, sheraton är ändå en av sthlms största,dyraste och bästa hotell så jag förstår att han är orolig för att det inte ska gå bra för honom.
Men det kommer det nog göra, han är ju inte helt inkompetent (:

Känner mig som en riktig tjockis idag.. Bara jobbigt och liksom ta sig upp ur soffan och inte nog med det, jag har moffat hela jävla dagen, har haft något i käften hela jävla tiden, det känns fan inte okej.. kommer sluta med att jag väger 110kg-__- "Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram"..
Det positiva är ju att jag kommer fort ner till tåget genom och rulla, men att komma hem kommer nog bli en annan femma^^

Nej jag är inte normal.. Normala människor sitter inte och klankar ner på sig själv på det här viset.. jaja jag roar väl någon jävel, medan en annan jävel sätter in mig på psyket^^

nä nu orkar jag fan inte skriva mer.. ska inte säga att jag uppdaterar imorgon för det kommer jag nog inte göra(:
Hade bra PUSS!! 
/Jeente

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0