usch vad dålig jag är!

Har sagt att jag ska bli så mycket bättre på att uppdatera och sådant skit men men  ibland så lovar man saker som man inte riktigt kan hålla, det får bli skärpning på mig (:


Jag kan säga som så¨att det har hänt en hel del saker i mitt liv sedan jag skrev sist, vissa saker kommer jag inte nämna förens det är "rätt tid" eller hur jag ska förklara det.
annars så har det både vart jul och nyår,


Julen tillbringade jag tillsammans med Fredrik i Eskilstuna och nyår jobbade jag -__- fan 2:a året i rad nu, men man får väl hoppas på att jag är ledig nästa nyår, som jag dessutom kommer vara kom jag på nu :D höhö


Annars mår jag väldigt bra, det går bra i jobblivet samt det personliga livet som jag inte skriver så mycket om egentligen.  Men huvudsaken är ju att jag mår bra (:

imorgon så kommer Alex upp till sthlm, han ska på någon intervju för sin praktik och får han den så kommer jag ha honom boendes här i ca 5veckor(: det är mer än trevligt faktiskt (:

Just ja, jag och Fredrik har vart tillsammans i 2 år idag + någon månads uppehåll^^ fy fan vad tiden går fort(:
bra att vi båda håller koll på sådant^^
MEn men skriver mera någon annan dag, vi får se när bara lovar inget nu iallafall (: 
Hade bra puss!!
/jeente

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0