trött och sliten!

ÄR helt slut i huvudet och kroppen idag, har inte direkt gjort något speciellt så bör inte vara det egentligen.. menmen.

Var hos auroamottagningen idag, kan inte påstå och säga att det var det roligaste jag gjort i mitt liv, människan satt och gjorde en psykologiskundersökning på mig, väldigt obehagligt, jag och hon kom inte överrens över huvudtaget, men men jag ska tydligen fortfarande dit, ska få se en förlossning och sådant skit och bli av med det flesta utav mina rädslor och lägga upp en plan. Jaja det är väl positivt det men vi får väl se hur det går(:

Igår så var jag hos sjukgymnasten, Jag har fått kryckor-.- Helvetes jävla skit säger jag bara jag ville ju inte ha dom, men både hon och läkaren påstod att jag behöver dom så har väl inge val än att använda dom.


JAg ska alldels strax ner till affären för att köpa mjölk, man dricker ju mjölk som om det vore vatten och gratis, det går åt ca 1 liter om dagen... det är jävligt mycket faktsikt och dyrt för den delen oxå, inte bara det utan colan är likadan.. men men  sånt är livet antar jag.


Nää nu orkar jag inte skriva mera, coop stänger snart så jag ska hoppa ner på mina kära kryckor och köpa den där jävla mjölken... PUSS

Kommentarer
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-03 @ 11:39:20
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0