Sjukskriven...

Jaha, då fortsätter min sjuksrivning till den 7/8, kommer klättra på väggarna tillslut för att jag inte kommer kunna göra något, och efter det så är jag mammaledig.. Hmm kommer bli lite små tufft för mitt psyke tror jag, men får helt enkelt försöka ta mig hemåt till Eskilstuna lite oftare så jag inte sitter här inne hela tiden, vill inte få socialfobi eller något sådant eller låsa in mig själv, sånt är ju väldigt lätt gjort.. men men

Jag har iaf bestämt mig för att börja plugga under/efter ledigheten iaf, ska bli sjuksköterska, sen får jag plugga vidare därifrån eller jobba som det.

I vanliga fall är livet ganska bra iallafall, Alex ska bo hos mig till den 27 eller 28:e april beroende på när han slutar den fredagen, man vill ju inte åka hem för sent på en fredag kväll tanke på att efter att han jobbat den fredagen så ska han hem hit och packa (:

Mellan mig och fredrik är det bra, vi har inte direkt några större beskymmer i våra liv, visst man har ju sina små diskussioner men det har ju alla par(: 

Det är rätt så mycket som händer i mitt liv nu, eller ah mycket och mycket men tillskillnad från innan,
På måndag ska jag till sjukgymnasten för att se hur dom kan lindra min foglossning.
På fredag ska jag till barnmorskan för kontroll och skit, och till Eskilstuna förmodligen.
Några veckor därefter så ska jag få åka till ks förlossning och få se hur det går till och lära känna dom där.
Sen efter det ska jag till barnmorskan igen.. Hmm  saker och ting börjar iallafall falla på plats nu (: 


Usch det är så grått och tråkigt ute, typ småduggar lite smått, och jag måste ta mig ner till apoteket för att hämta ut katthelvetes p-piller, en katt som löper är inte rolig och ha med att göra på nätterna,  har haft starka funderingar på att skicka katten till slakt^^
Nä usch har umgåtts för mycket med Marina, det är hästar man skickar till slakt, inte katter eller hundar, om man inte bor i ett konstigt land där man äter katt eller hund^^

Nää nu måste jag dra, skriver sen någon gång när jag kommer ihåg, som både ni och jag evt så är jag inte direkt jätte duktig på att uppdatera, men men ni får hade så bra.
PUSS/Jente

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0