Tvätt på G!

Usch har tvättat hela dagen idag eller okej inte hela dagen men känns nästan som det, har iallafall tvättat sedan 3(:
Min körskolelärare ringde mig idag och undrade vart jag va^^ 

BRA att du har koll Jeanette...
Men men det löste sig jag fick helt enkelt skynda mig ner och ta det återstående ti
den som var kvar ;)

Nä men det gick faktiskt riktigt bra och köra idag även fast jag har ont, kanske därför det gick bra ;) haha nää nu ska jag inte svara så men min körskolelärare satt oich skällde ut mig sen körde jag ut på en 70 väg kan ju säga som så att det kändes jävligt skönt och köra fort som fan ^^

Nä nu måste jag ner i rvättstugan haha..
måste hämta den torra tvätten skriver mera sen PUSS!



Keep on dreaming<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0