Snart men inte nu!

körskolan gick prima ballerina idag, lär nog inte behöva så många lektioner till innan jag har lappen i handen (:
måste bara läsa igenom teorin en gång till och se hur mkt jag kommer ihåg sen 3:an på gymnasiet och sedan ta alla jävla kurser (: har pressentkort på halkbanan sen är det bara drog grejset och lantvägkörning det kommer nog gå fort sen jävlar blåser jag och Marina till ullared och jag och alex till gbg(:
Visst jag kommer förmodligen inte köra till jobbet och så tanke på vilken trafik det alltid är inne e sthlm central, men helgerna lär jag ta bilen ingen trafik + sovmorgon = me like it;D
Pack listan för imorgon då:
* Underkläder
*2 set av "fest" kläder
*one piece
*smink
*PASS!
*plattång
*Shampoo,balsam, inpackning
*plånbok
*systemkamera
*Laddare till mobilen
Ja jag kommer helt ärligt inte på något mer:P men men lär nog komma i farten medan man packar.
Har fortfarande ingen aning om vad jag ska ta för festkläder med mig, jag har inge festkläder känns det som.. men hela garderoben är full utav kläder..
Jag är tjej, det märsk iaf...
Nähe nu ska jag packa lite smått och prova lite kläder:D kolla tvättid så min onepiece kan bli tvättad oxå.. annars blir det mjukisar som jag packar med:D
PUSS/Jeente
Ska nog bli blond igen ;D

Kommentarer
Postat av: PHOTO BY MJ ♥

svar: åh, tack :)



Vad tycker du om pepparkaksdeg, HISS eller DISS? ^^

2011-11-10 @ 20:08:42
URL: http://photobymj.blogg.se/
Postat av: PHOTO BY MJ ♥

svar: jag tycker om både och, men degen är mer mumma! :D

2011-11-11 @ 08:04:12
URL: http://photobymj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0