Så nära, men ändå så långt borta...

Just nu sitter jag här bara, känner mig som en mupp om jag ska vara ärlig :P höhö men men sånt är livet liksom..

Fredrik ska tillbringa natten hos sin far, det var redan jätte tomt här utan honom vid 7 tiden.. hmm undra hur denna natten ska gå^^ Vi har liksom 1.80 säng^^ fast jag är rätt så duktig på att ta plats så tror inte det kommer vara så stor skillnad, lite väl tomt när jag går och lägger mig bara, får lägga en filt eller något på fredriks sida utav sängen sedan ta upp hunden så jag får ligga och kramas med henne ett tag, tills hon känner sig stryps och kan inte andas och gör allt för att komma bort( har en förmåga att kramas extremt mkt när jag sover)

Imorgon så drar jag mig till Eskilstuna, eller idag blir det ju men men sak samma, det får bli iallafall när Fredrik kommer hem och när jag vart hos körskolan och packat klart och allt sådant(: Stannar iallafall ovanligt länge i Eskilstuna ^^ från tisdag till lördag ^^ När jag är där ska jag oxå försöka tvinga Magnus och övningsköra med hans bil:P det är den enda bilen som vi har som är med växlar, annars är dom andra bilarna med automat.. det är inte okej -.- har ju inga problem med och gasa på ;) höhö 

Nu är det bestämt iallafall, jag ska bli blond igen men jag tänker gå sakta med säkert framåt, jag tänker inte förstöra mig hår igen, eller ah det är ju redan förstört egentligen men jag tänker inte sjunka så lågt som det var innan (: så jag har ju redan dragit ut några ljusa slingor i det, så om ca 1½ månad så ska jag dra ut lite till(: 
Dessutom har jag upptäckt att jag har gått ner lite i vikt igen ^^ det märks vid nyckelbenen.. tycker jag kan gå ner runt magen istället^^ Men men man har ju sina ställen som man går upp och ner på, tyvärr så går jag upp runt magen men jag går fan inte ner det haha eller så kanske det är saker och ting som jag inte märker(:

Usch nu börjar jag bli riktigt trött men hade tänkt att jag ska ta nattrundan men hunden först innan jag går och lägger mig så jag slipper gå upp vid 8 imorgon :P kan ha sovmorgon till klockan 11^^ helt klart värt det;D
Fast gå ut med hunden nu när jag har ont och haltar är inte det roligaste om jag ska vara ärlig, speciellt inte när hunden får cp ryck och känner för att dra.. det gör ont.. men men jag har hund och jag har ansvar för henne, och jag känner att jag vill inte att hon ska lida pga att jag har ont, det är bara idiotiskt och fel enligt mig..  så länge hon är nöjd så är jag nöjd (: 


Nähe nu ska jag ta och gå ut med henne och sedan finna sängen, jag börjar bli jätte trött nu (:
Natti Natti
/Jente

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0