Ojoj trött brud!

Nu är jag hemkommen från kryssningen, det var en spännande och lärolik kryssning.
DEt jag lärde mig var att jag ska ALDRIG åka till Riga igen.. Fy fan vilka människor det finns där, otrevliga giriga och allmänt konstiga.
dok ligger efter med både mode,saker och språk. visst själva staden var fin i sig med stora gamla byggander osv.. men det är ingen stad för mig. taxichauförrerna kör som om dom har snuten efter sig, spårvaganrna kommer från 40talet och samma sak med vanliga tågen.
Maten på båten var ingen höjdare det var buffe med otrevlig servitris och väldigt äcklig mat. taxfee var inte heller någon höjdare, men men jag ska sluta klaga nu annars var det extremt roligt(:
Man fick se massa roliga sidor utav sina jobbarkompisar som man inte trodde fanns och jag antar att dom hade lite roligt utav mig med:P
det sista jag kommer ihåg utav fredagskvällen var att jag började må illa för allt snurrade, då kom jag på att sätter man ner foten i golvet när man ligger i sängen så brukar det gå över, men det gjorde det inte för att hela jävla båten gungade haha :P
igår vart det nyktert iaf ^^ blev lite väl mycket i fredags :D det sved lite väl mycket när jag kollade konton :P
men men det är lön om 2 veckor igen ;D
skriver lite senare idag, kommer kanske med bilder och skit då(:

PUSS/Jeente

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0