ny vecka..

Ny dag, Ny vecka, Nya andetag..

Japp idag så ska man jobba då.. inte ett dugg sugen om jag ska vara ärlig,
Är inte ledig förens på torsdag..
tror jag ska söka nytt.. Jag trivs inte som undersköterska inom äldrevården.
Visst sjukhus för då får man ändå göra lite saker, men NU? jag får inte ens lägga om ett sår,
känns snarare som om man vore ett vårdbiträde, inte ett dugg kul, helt klart inte värt det, inte alls bra betalt..
Som sagt ska jag vara usk, så ska det vara på ett sjukhus, ska sätta mig och söka lite jobb när jag kommer hem igen, kan nog ta in min restuarang erfarenhet nu.. det är mycket roligare i den branschen om man jämnför med äldre ^^ torka äldre i röven är inte mitt terratorium
anställningen går ut i december sen blir det förlängt men jag tänker ha kvar det så länge som jag inte har något annat, timviket som jag har klarar jag mig inte på så måste ha något annat innan jag säger upp mig (:

nää nu måste jag fixa det sista sen gå ner till tåget
Skriver kankse på tåget om internet fungerar som det ska (:


Puss /
Jeente
Alex & jag (7/7-09)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0