I don't wanna be anything

hejhejhejhej^^
Usch jag har ont i magen.. trior jag druckit för mkt cola:D dags att trappa ner mera nu kanske?!?
jaja jag orkar helt ärligt inte bry mig längre:P
helvetes jävla lyko skit, dom har inte skickat mitt paket än.. det här är andra gången som dom skickar ut den as sent.. ringa och klaga igen kankse? jag behöver ju produkterna pga en andledning.. jävla idioter.. usch börjar bli skapligt trött på det här nu.. Nästa gång ska jag fan åka in till stan för att köpa dom...
Men men thats life i guess..
Usch ska alldeles strax gå till jobbet eller ah gå ner till pendeln ^^
Men men nu orkar jag inte skriva mera.. skriver mer sen när jag sitter på tåget (:
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0