har vart dålig jag vet...

jag vet det är över en vecka sedan jag uppdaterat sist, men jag har inte haft tid, har liksom gjort illa mig på jobbet och i samband med det åkt till Eskilstuna och bara tagit det lugnt med vänner och familj. visst det har vart väldigt trevligt och så men det hände en hel del saker som jag inte tänker ta på bloggen och jag vill heller inte hänga ut några(:


idag så är jag ledig, skönt som fan är det men imorgon så får jag köra hårt(: jobbar både på mitt vanliga sedan extra knäckar jag i kungängen på ett julbord, usch, människor kommer vara äckligt fulla-__- men men man får ju bra betalt så jag klagar inte(:


usch jag har hamnat i en "sämre" period nu, den är på väg och ta slut men det har fan inte vart roligt, har liksom fått damp för det minsta lilla och verkligen skällt ut och bitchat mig mot fredrik ^^ höhö men men det är sånt som händer(:
Man märker verkligen på mig när jag hamnar i en sådan peroid, inge smink, endast mjukisar och extremt stora kläder och lyssnar på skit deppig musik, men tror allt blev lite lättare nu när jag kom bort från storstaden (:



Ang. min skada i höften så har det blivit väldigt mycket bättre går inte runt och haltar som ett cp, men det gör faktiskt extremt ont fortfarande och klumpiga jag snubbar ju alltid på allt som ligger på golvet/marken  det gör ju inte saken direkt bättre^^


jag är iallafall klar med nästan alla julklappar behöver bara beställa lite saker på nätet sedan köpa en present till Tuva (: sen är jag helt klar(: skönt som fan är det iallafall :P


Fick en extremt bra lön denna månad oxå så kommer ha pengar kvar i slutet av månaden (:
Thats nice;D


Imorgon är det första december, helt sjukt vad tiden går fort.. det är fan inte okej, jag börjar fan bli gammal och det känns inte ens som mitt liv har börjat än.

Men men nä nu måste jag ta något och äta är as hungrig -__- men men vi hörs sen puss
/Jeente

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0