Glad!

Nu har jag äntligen slutat väntar på att jag ska komma hem :) Jag har fått allergi utslag av något vet inte riktigt vad, har inte ätit något speciellt heller men men thats life i guess Måste packa idag:) ska vara på jobbet senast halv 4 imorgon :) båten avgår 17 så ah:) det ska bli riktigt skönt och komna bort ett tag oxå:) sen om en och en halv vecka kommer jag hem till eskilstuna :) Har fått min semester beviljade så jag åker på onsdag och sedan åker jag hem lördag kväll:) Behöver lite ledighet :) Hela tåget luktar lakrits... Spännande :) Nästa vecka blir det nya tag. Ska sätta igång med träningen på riktigt, Drappa ner en hel del med colan utbyte med vatten, bättre kost inge mer grillen för mig och sedan sluta med allt godis ocj chips enda gången det är okej är när jag har mens Lättare sagt ca 4-5 dagar i månaden:) Usch jag är jätte stel i nacken, får be om massage efter jag vart hos körskolan och packat klart :) När nu orkar jag inte blogga mer från mobilen skriver sen puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0