dålig uppdatering

vet borde göra bättre ifrån mig när jag är ledig, men det är just det att jag inte har haft någon lust att skriva, jag har inte haft någon motivation till det på senaste tiden, eller sen jag kom hem från kryssningen.
sak samma.. skriver nu iallafall
Var hos körskolan idag och det gick skit bra, han sa att det är inte långt kvar tills jag sitter med lappen i handen, känns jävligt skönt faktiskt slippa vara så beroende utav pendeln eller utav Fredrik, jag kan liksom åka till willys och handla om jag känner för det, jag slipper liksom kolla upp tåg buss och allt sådant skit(:
Imorgon ska jag jobba (: från 15-20 efter det blir det förmodligen bio(: ska kolla på breaking dawn^^ kan bli spännande och se om dom förstört den eller inte, böckerna är ju så bra, man blir så sjukt beroende utav dom och jag hoppas verkligen på att den är bra om jag ska vara ärlig(:
För dom som inte läst böckerna så rekomenderar jag starkt att läsa dom. Det är väldigt mysigt och tända ljus sätta på lite svag musik och sedan bara läsa och drömma sig bort, komma bort lite från verkligheten.
beställde saker ifrån lyko igår kväll.. det gick på lite mer än vad jag trodde att det skulle^^ men det positiva är väl att 2 av sakerna är julklappar^^
dessutom inhandlade jag lite saker till mig själv oxå(:
Redken shampoo
Redken balsam
Redken hårinpackning
mitt hår är skapligt slitet så kör all in nu ;) nää men tycker den redken hårinpackning som jag har nu fungerar precis som jag vill att den ska göra så varför inte försöka med resten oxå, kör förtillfället med lanzas shampoo och balsam. dom är oxå jätte bra men mitt hår behöver något som är lite mer vårdande för den skadan som jag har..
gjorde ett dumt misstag idag och drog ut slingor på det.. men men det kommer överleva, dessutom är det ca en månad sedan jag var hos frissan så det börjar bli dags och klippa topparna igen (:
Jag är på rätt så konstigt humör just nu, vet inte direkt varför är bara det.. jaja jag orkar inte direkt lägga ner någon större energi på det^^
det är ganska mycket som jag inte "orkar" göra idag märker jag ^^
haha sak samma "orkar" inte bry mig haha äsch då nu var jag allt rolig;D
I'm not the one you want me to be
I'm the one who i want to be.
Hate me, love me...
I dont care..
I am atleast the one I want to be.
Äsch då nu ska jag sova, klockan är skapligt mycket och jag tänkte faktiskt försöka komma upp runt 9 imorgon bitti, funderar på och sno någon annans tvättid:D
Vi behöver verkligen tvätta, har inga kläder kvar :(
vet jag är tjej och har typ hur mycket kläder som helst men ibland så känns det så;)
Skriver imorgon:D
see u laters;D
Joseph Conrad skrev en gång:
Vem vet vad äkta lycka är?
Inte det konventionella ordet..
Utan den nakna sanningen
Den bär en mask för dom ensamma.
De mest ynkliga vårdar ett minne..
eller en illusion....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0